Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 10 grudnia 2017

Miłość na ludzi i relacje z naturą

Znów porwały mnie w otchłanie systemu schematy
Ale radzę sobie z czystością w duchu mimo wolności utraty
I tak nie umiałem z niej korzystać jak należy
Gdy ludzie są okrutni, a ich wzrok drażni, gdy mnie mierzy
Pracuję dla pieniędzy, choć to zwykła ściema
Chcę być szczęśliwy, a co zrobić gdy innego wyjścia nie ma?
Choć wiem że do radości i zdrowia nie potrzeba martwych rzeczy
Ale te schematy są zbyt strzeżone i nikt tego nie ,,leczy"
Dążę wciąż do mych celów już od lat wielu
Nie poddaję się, jeżeli zwątpliłeś - giń cwelu!
Nikt we mnie nie wierzył, byłem sam w tym mieście
W życiu słowa to słowa, a podejście to podejście
Obserwuję myśli,postawę mam pełną miłości
Bo wtedy znika lęk do ludzi i staję się pełen życzliwości
Obserwacja ukazuje możliwości, choć ludzie postępują mściwie
Trzeba umieć iść wedle serca, kierować wobec siebie uczciwie
I nikt niech nie wchodzi w te słowa - to mój język i ciąć potrafi
Choć jest barwny i delikatnie muska, to uważaj bo Cię trafi
Potrafię przechadzać się bezszelestnie między wilkami
I uderzać, gdy nikt się tego nie spodziewa różnymi siłami
Władam mocą ponad podziałami wnikając w stado obecnością
Jestem Bogiem Wojny jak Odyn i jak Budda promieniuję miłością
Jestem z Wszechświatem Jednością i kieruję naturą
Współpracując z nią tą instrumentów furą
Którą jest ciało jako proces w ciągłym ruchu - sterowany
I niezależnie działający - przez czynniki do tego pobudzany
Natura jest dzika, a jej mieszkańcy zwierzęcy i nieobliczalni w działaniu
Jedynie miłość łączy ku wartościowemu współpracowaniu
Gdy każdy genetycznie jest inny i swą inną piosenkę śpiewa
To rytm z serca, który tli się gdy wszystko ubolewa
Indywidualnie najważniejsza, którą sam jedynie rozumie
I współgra z jej ekspresją i właściwościami w każdym tłumie
By śpiewać z innymi, by orkiestra pięknie grała potrzeba życzliwości
Relacje to trudna sprawa i niemożliwa bez cierpliwej miłości
W Biblii jest napisane jaka ona być powinna, by była wysoka
Więc nie ucinaj jej, a niech rozwija skrzydła i nasyca tęczówki oka
Bo miłość to energia, ale też filtr przez który obserwuje świadomości strumień
Więc ciało napęczniałe miłością jest bodźcem do naprawy i zdumień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)