Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 24 grudnia 2017

Odpowiadać za siebie

Każdy odpowiada za siebie

Świadomość zwiększa się przez informacje, a nie przez wiedzę.
Przez poruszenie informacji, a nie martwość, tępotę i brak patosu mądrości i satysfakcji wobec tego z nauki. Jest postęp gdy jest satysfakcja. A świadomość jest tym co zawiera energie więc widząc informacje generuje się energie... Dlatego spacer jest odpoczynkiem.

Wśród wielu niezorganizowanych osób można utonąć


Jest nieziemsko, jest flow, czuć miód i lecę jak mi się chce i byle się ogarnąć bo po robocie jestem, wypłatę mam i tak sobie odpoczywam

Operując w innym stanie rzeczywistości mam wspomóc podniesienie wibracji na planecie i działać ku temu by ostatecznie językiem przewodnim nie była polityka a miłość i mądrość

To że np ktoś jest z określonej cywilizacji nie znaczy że wszyscy tam będą tacy sami, mogą mieć jakiś pierwotny gen ale ich przystosowanie będzie różne, - jako każdy będzie operował inaczej dając co innego... Dla pewnej ,,orkiestry'" współgrania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)