Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 25 grudnia 2017

Jesteśmy tu celowo

Oglądałem film że niby obcy gada że jesteśmy tu przez przypadek i wyśmiałem jego twórcę

Wisdom Wanderer gdybym nie obejrzał to bym nie komentował, jednakże dlatego że obejrzałem bo mnie zaciekawiło to wynikiem zastanowienia się nad tym jest: głupoty

A twierdzę tak bo mimo iż jedynie obserwator jako istota jest prawdziwy, a reszta jest wątpliwa ale i poważna to nie zgadzam się że jesteśmy tu przypadkowo, wszechświat nie jest przypadkiem, a istnienie w nas świadczy o tym że nie jesteśmy tu przypadkowo. Nie określiłbym tego przypadkiem a bardziej świadomym przeznaczeniem

Nawet jeżeli trafiliśmy tu od jakiejś cywilizacji przypadkowo to i tak przypadkiem nie jesteśmy bo ta cywilizacja nie była przypadkowo, a nawet jeżeli była to prawo wszechświata jest takie, że zrodziło taką kombinacje jak my i to wszystko jest tak idealne i mądre że przerasta nas to więc można by rzec że przerasta nas ten przypadek
A więc jeżeli by pomyśleć że jesteśmy przypadkiem to jak wspaniała musiałaby być celowość?

Jednakże zostaję przy tym że jesteśmy świadomym przeznaczeniem nierozerwalnie budującym wszechświat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)