Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 25 marca 2017

Rozpływam się promieniście

Piszę bez barier, granic, wyznaczników myślenia
Moje słowa są od serca, płyną z determinacji i wyzwolenia
Rozpędzam się wielowymiarowo by przejść ograniczenia
Aktywny jak błyskawica rozpływam się uwolniony od cierpienia
Pragnę być szczęśliwy, jestem najlepszą wersją siebie 
Ciągle lecę, jestem w Uniwersum, to dalej niż w niebie
Niebo to są wrota, a później etapy doznań światłości
Jestem emanacją wartości, czystym aniołem miłości 
Pragnę lepszego świata, a na niego wpływają ludzie
Niechaj się mobilizują by nie żyć w systemu obłudzie
Czuję z percepcji dualizm złożony z wymiarów funkcjonowania 
Jestem pewien że jest więcej światów do zbadania
Gdy inteligencja promieniuje to życie się aktywuje
Świadomość to pochłania i swój promień kumuluje
To duch dwubiegunowy zawarty w siłę życiową
Najlepszą wersją siebie być i mieć wolę metalową
Tworzyć swój sen, by wpływać dając w to siebie całego 
Wygram życie, jestem Bogiem losu swojego 
Jestem Bogiem swego snu, najlepszy, szalony
Choć rozsądny, to biegnę pragnieniem rozpalony 
By rozpalić płomień życia w każdym istnieniu
Uderzam miłością, jestem miłością w cierpieniu 
Ukochałem moc, która mnie rozrywa
Nie mam tożsamości, potencjał się we mnie rozpływa
Pędzę jak machina adrenaliną ekstatyczny
Mój umysł jest psychodeliczny a duch mistyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)