Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 20 marca 2017

Część Prawdy, Niezależny Twór Boga

Jestem w wieczności, koncentracji skupieniem
Uświadomiony, że jestem prawdy natchnieniem
Nawiedzam ciało, by móc tu podróżować
Z paletą odczuć i barw, czuć fale i bodźcować 
Nieraz zapomnę, że jestem w tym ciele
Dlatego o ciało i jego tożsamość nie dbam tak wiele
Decyduje bodźcować według obrazu umysłu
Bo widzę zmysłami, podziwiając dzieło Bożego Pomysłu
Każde ciało różnych kształtów ma swe predyspozycje
To wszystko zaczarowane by działało obficie
Bodziec za bodźcem w duchowy mechanizm
A ta promieniuje chwytając wybrany organizm
I też roślinki od środka skupione rosną mocami
Rozchodząc się według ciała pobudek nerwami
A może magnetyzm przestrzeni manipuluje 
By ciało roślinne rosło w harmonii tego jak wszystko wibruje 
Jednakże to duch świadomy indywidualnej predyspozycji
By życie rosło, bo to radość z punktu genetycznej pozycji
Wszystko co rośnie jest radosne, a to co działa spełnione
Jestem pewny, bo czuje gdy ciało jest wyzwolone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)