Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 10 marca 2017

Prawda wygra, a ta jest święta

Siedzę na wysokości
Milczę będąc swobodnie
Mądry i Nieskazitelny
Promieniuję miłością
Unoszę się płynąc
Jestem w nieskończoności
W wieczności Uniwersum
Nieutożsamiony ze światem
Bez poczucia konieczności
Jestem i odczuwam
Nasycony pięknem cudu
Milczę w swej tajemnicy
Spoglądam i śnię jawnie
O tym że jest źle tam
Ludzie to zatrute krople
Wszyscy płyną jak rzeka
W kierunku katastrofy
Zgodnie z ideą Szatana
Ten przebiegły człowiek
Gdzieś się ukrywa....
W swej bazie możliwości
Z której może wszystko
Czy mój sen jest misją?
Taką z poczucia niezapisaną?
Mam pokonać tygrysa?
Czy gdy uskrzydlę serce
To pokonam źródło zła?
Przywrócę ład i harmonię
A zdrowie i miłość będą tętnić
Ludzie będą latać a nie klękać
Upadną fałszywe poczucia
I Hierarchia przywilejów
Każda konieczność zniknie
Życie będzie sercem a nie polityką
Serca nie da się zorganizować
Jest poza kontrolą i rozumem
A ja siedzę niewzruszony
Chodź tu Tygrysie! Szatanie!
Przebiję Cię przywracając miłość
Zniknie lęk i poczucie beznadziei
Pojawi się promień miłości
A wieczność będzie wyzwolona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)