Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 27 marca 2017

Bądź mą towarzyszką po świecie przyrody

W moich snach trzymam Cię, jesteś kwiatem świetlistym
Drżysz czułością, gdzie miłość kipi żarem ognistym 
Biegniesz dalej, choć Cię gonię, znajdę zobaczysz
W moich snach jesteś kimś, wiele dla mnie znaczysz
Twoje oczy rozświetlone, promienią się tęczówek kolorem
Płyną przed siebie, uważnie przeżywając swym torem
A z Twych ust melodia, którą pragnę poczuć zmysłami 
Znaczenia palety uczuć, które odznaczone kolorami
Przekonywać będę, rozpalając twą ambicje do radości
Już idę, idę napawać Cię uśmiechem i czułością miłości..

Uśmiechaj się, bo to mądrzejsze od słów, gdy promieniejesz
Pragnę Cię przekonać, tak długo się starać aż się zaśmiejesz
I z zainteresowaniem spojrzysz na mnie jak na księcia 
Który przyszedł, by czarować i rzucić uroku zaklęcia 
Wznieś się ze mną ponad wszystko, byśmy wędrowali 
W swych ramionach między gwiazdami na tronie zasiadali
Pragnę Cię przekonać, że jesteś kimś więcej niż słowami 
Jesteś Piękna i cudowna, więc szanujmy się czynami
Jesteśmy od siebie inni, jakby odwrotnie funkcjonujący 
Zbliżmy się, by poczuć ze sobą ogień się rozpalający
I złapmy się mocno i bądźmy pełnią nieskończoną 
Ja będę Twój byśmy byli mocą miłości złączoną
Proszę kieruj mną, a ja będę nami kierował Ci dogadzając
Byśmy mogli przeżywać razem życie wspólnie się kochając 

Koncertować się na tym co istotne i najważniejsze
To jest mój cel, by chwile były jasne i najpiękniejsze
Odpowiedzialnie dbać o kwiatuszek, który mi się podoba
W sercu mym, by żył tak jak zadbam - jako nagroda
Za trud i poświęcenie, by pięknie kwitł i się radował
Pragnę by promienił i do tego będę się stosował
Bo nic tak mnie nie dołuje jak chwile nieporozumienia
Skupiam się już na życiu, bo coś mam tu do zrobienia
I Ty jesteś najważniejsza, i tak widzę i sobie poradzę
Bo panuję nad życiem, ale To Ty reprezentujesz władzę
Ponieważ dla mnie rozkaz to Twoje cele i marzenia
Ale zważ na mnie na swój lud, który jest żywy a nie z kamienia...
By być dla niego, by być dla mnie, a ja będę dbał sowicie
Już wiem, już czuję, już jestem, jestem na szczycie...
I proszę, spójrz... Już biegnę by zdobyć dla Ciebie
Cały świat i zrobić wszystko byś poczuła się jak w niebie

Kocham życie, żyjmy proszę tymi chwilami
Daje Ci w snach serce tryskające uczuciami 
Współczująco i empatią, bez zbędnych złośliwości
Zależy mi tylko na szczęściu i miłości 
Miłością będę żył dla świata, praca? Jaka praca?
To jest mądre i się opłaca bo to co dobre się zwraca 
Dlatego kipię radością jak młody Bóg co pomaga
Rozbija szkoło iluzji i z patologiami się zmaga 
Pragnę dać słowo tym, którzy są warci wszystkiego
Dam to słowo w świat by dać radość życia swojego

 Będzie dobrze, mam szczytne cele , bardziej być dla innych a nie egoistycznie 
A z głową mądrze właśnie
Zrobię coś ze swym talentem i kasę z tego przeznaczę na to co najważniejsze 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)