Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 28 marca 2017

Prawdziwa Miłość Życia

Byłaś ze mną, gdy przez złą decyzję zostałem powalony 
Myślałaś o mnie kiedy zabłądziłem w myślach zagubiony 
Podziękować Ci pragnę, dla mnie to jest bardzo ważne
Serce, które się promieni to serce mądre i odważne
Czujemy podobnie a to płaszczyzną pojmowania 
Świat jest piękny, porzuć obowiązki i zatop się w doznania
Oczyść umysł z tożsamości, niechaj służy Tobie
I uderzaj radością budząc szczęście w każdej osobie 
W sercu miłość, która współczuje i jest empatyczna
Wynika z mądrości serca, nie jest umysłem platoniczna 
Szczęście to indywidualne doznanie swej natury czystości 
Gdy doceniasz swym blaskiem świat - promieniem miłości 
Moja miłość do Ciebie jest czymś co emanuje energicznie 
Jak strumień wody, który przelewa się spontanicznie 
Pragnę szczerości, jest to prawdy uczciwe mówienie
Właściwe dla dobra świadomości sercem karmienie 
To co dostrzegasz, to co czujesz, gdy jesteś indywidualnie
Co Cię męczy, co raduje, zaufaj temu,  poczuj siebie totalnie 
Domem nie jest polityka a natura - jej życie rozkwitające
Wczuj się w głębie wrażeń a zapomni się serce bijące 
W aktywności życia, z przestrzeni radosnej melodii
Spójrz na tę niezwykłość wychodząc ze świata parodii
Żyj radośnie naturalnie dla natury - żyj kwitnącą przyrodą
Poczucie prawdy, sprawi, iż będziesz dla świata nagrodą
Bądź jak ptak, którego melodia budzi inne do rozkwitu
Śpiewaj a inni się przepełnią i śpiewem dostroją do zenitu
A ta pełnia to harmonia, która rośnie ku wieczności 
Promień mocą nieskalaną! To moc prawdziwej miłości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)