Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 1 lutego 2024

Przestrzeń Kreacji


Pusto, informacja, energia, projekcja praw, przestrzeń graficzna




Doszukiwałem się tu jakiejś prawdy, logiki

Przez propagandę mam popalone styki

Poszukiwałem ważnych odpowiedzi

Jednak sam z tym - to we mnie siedzi

Chciałem polecieć, stracić zasięgi

Ale nie ma tego w kronikach mej księgi

Stabilna sytuacja okazała się regresem

Ta przez manipulacje podsycana jest stresem

Utrata zdrowia dla złudnej obietnicy

Nic nie dała, tylko został cichy krzyk: obłudnicy!

Miałem już być tam, były mocne plany

A leżałem sam ze sobą, zapomniany, połamany

Jednak znów tutaj, wspinam się do góry

Wzorkiem wyostrzonym oglądam niebo i chmury

Wszystko płynie jako strumień świadomości

Wszechświat sam tworzy iluzje wysokości

Bo prawa fizyki to tylko symulacji projekcje

Od równej przestrzeni zaczynają się obiekcje

Jak w edytorze jest pusto i dopiero później grafika

Ona nadaje złudzenia, którego energii projekcja przenika

A energia jest informacji nośnikiem tworzenia

By grafika nadawała realnego dla osobliwości wrażenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)