Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 1 stycznia 2018

System wartości ludzi którzy mnie zrozumieją...

Ja nie patrzę na innych, albo wzbogacasz moje życie albo nie. Jedynie wzbogacać je mogą ludzie o podobnym systemie wartości, którzy czują jako charakteryzują się taką wrażliwością na wszystko jak ja w tymże stanie rzeczywistości..

To nie może być tak, że dziewczyna jest do mnie przywiązana, dziewczyna musi być niezależna, mieć swoją pasję i dążąc do czegoś budować pewne pojęcie i w ten sposób budować rozsądek i zdrowe podejście. Musi wzbogacać moje życie swą obecnością a nie wchodzić na głowę, przywiązywać się, dusić i nie dawać przestrzeni na sprawne operowanie umysłem..

Nie chcę ludzi czy konkretnie dziewczyny, która nie będzie wzbogacać mojego życia, nie chcę ludzi którzy sprawiają że jest mi gorzej, że jest bez sensu, że do niczego to nie dąży.

Dziewczyna upragniona to taka która ma własne pasje, potrafi czerpać inspirację ze wszystkiego, potrafi konstruować wypowiedzi tak że można normalnie porozmawiać o wszystkim. To dziewczyna, która umie mądrze doradzić i potrafi z zapałem opowiadać o swoich pasjach. To taka dziewczyna, która czuje satysfakcję z tego że uczy się nowych rzeczy, że jest pełna zapału i pilności... Skoncentrowana i z poczuciem odpowiedzialności i wrażliwości ku temu by nie popełniać błędów, by dążyć ku lepszemu. By było dobrze...
Potrafiąca być elastyczna w funkcjach społecznych i bogata w osobowość..

Ludzie się nie zmieniają, jeżeli ktoś jest taki to już będzie taki - teraz sztuką jest spotkać kogoś kto jest taki, że Cię wzbogaci, uskrzydli - stanie się wspaniałym towarzyszem ku lepszemu, ku temu by widzieć, nabierać wiary w nadzieję że to ma przyszłość - że to faktyczna prawda której zaprzeczyć nie można...

Niektóre dziewczyny są natarczywe i niedopasowane, jest to problem, nie można przed tym uciec, przejmujesz się, a gdy zaczynasz się przejmować stajesz się próżny - dajesz od siebie i otrzymujesz bodziec do frustracji...
Rzuć to po prostu, zapomnij, naprawdę...

Trzymaj się z tymi którzy wyznawają podobne wartości, mają właściwy Tobie system wartości...
Są identyczni Tobie wibracją i naturą objawiającą się w spojrzeniu i działaniu...

Ludzie są głupi, gdyby byli mądrzy to byłoby tu pięknie. Są kosmicznymi głupcami. Gorzej jak są debilami, to po prostu trzeba ich strzelić tak aż się zastanowią, a kobiety jak są głupie to trzeba bić batem aż się przestraszy swojej głupoty...

A mądrych ludzi nie spotkasz ani w internecie, ani w tym mieście, oni się ukrywają i będą zawsze tam gdzie jest komfortowo

Jestem głupi przez ludzi, a wiem że to jest moja wina, bo jestem za siebie odpowiedzialny...

Chciałbym przebywać tylko z ludźmi, którzy mają w oczach iskrę...
Których charakteryzuje...
Oczywistość, prostota, wyższa wibracja, refleksyjny umysł...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)