Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 11 stycznia 2018

Jest tragedia

Z polityką do dziś nie mam nic wspólnego
Moja tożsamość? Wybacz, ale nie pojmuję tego
Moje serce bije żywo, to jest moja autentyczność
Gdzie mnie to zaprowadziło? W tragiczność
Jako że byłem szczery, a to ciężka droga
Każdy Cię olewa, szczególnie gdy podwinie Ci się noga
Nie umiem inaczej, więc jestem tu i takie życie
Czuję się ograniczony, a chciałbym być na szczycie
Za każdym razem lekceważony, źle rozumiany
A to wszystko, że świat jest po prostu zakłamany
I to funkcjonuje, przynosi rezultat dla codzienności
Że mają wszystko cwaniacy bez litości
Budzący zaufanie, choć mają na celu ich oczekiwań spełnianie
Gdzie w swoim planie odhaczyć chcą kolejne wygranie
Jak ja nie chcę tak, proszę daj mi wytchnienie
Chcę mieć spokój i wystarczy obfite jedzenie
Dalej będę sobie po prostu, gdy nic nie zostało
Ludzi tak mało, radości tak mało, życia tak mało
Świat się zjebał dawno już, me marzenia pokrył kurz
Został tylko śmiech, albo śmierć, zależy od burz
Nic mnie nie cieszy, choć brnę dalej obłędnie
Chcę wreszcie spocząć, tak dążę bezwzględnie
By równowagę wprowadzić w swą codzienność
Nie ma jej, jest praca i przytłoczenia bezwzględność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)