Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 28 marca 2022

Komplikowanie zamiast Pomagania - jak tu żyć

 Ludzie w głębokiej medytacji tworzą własną przestrzeń w której mogą kreować - stąd bierze się dyktatura - z tworzenia przestrzeni i bezwzględności

Tak działa totalitaryzm

W każdy rozkaz daje się "atak psychiczny" stąd ludzie są paraliżowani strachem i dlatego kierują się nim w decyzjach i rozumieniu świata

Strach i propaganda tworzy obraz schizofreników żyjących bodźcami jak zombiaki

Nie podoba mi się to, gdyż łamie się prawa ludzi którzy nie chcą być dyktatorami czy niewolnikami, a idą swoim torem, też mają swoje dążenia, swoje poglądy i chcą żyć swoim życiem i rozumnie się realizować, a nie życiem oszołomów co myślą że są ponad prawem i tworzą sytuacje podstępu, wrabiania w manipulację i przewagi bycia w sytuacji tworzonej po trupach.

Można się realizować i kreować na różne sposoby, które wcale nie muszą być inwazyjne, a jednak tacy artyści i kabareciarze nie mają własnych praw. - często podcina się skrzydła kierując się bezmyślnością i aktualną propagandą

Wśród wielu środowisk jak i w telewizji mówią to co aktualnie jest płytko i pieszczotliwie propagowane przez dyktaturę i nie myślą o tym co wczoraj i co będzie jutro

Nie analizują niczego i nie zadawają pytań

Łamie się prawa ludzi wychodzących przed szereg tego teatru, gdzie prawo już nie ma znaczenia czy służy kombinatoryce, a nie chroni przed nią - prawo nie jest więc bezstronne, a w wyjątkowych sytuacjach bezdyskusyjnie służy korporacjom niezależnie od winy - bo służy interesom a nie praworządności i ludziom.... Bo świat powinien być sprawiedliwy i zgodny z bezstronnym uniwersalnym prawem, a nie tylko na pokaz dla ludzi co myślą że mają jakąś przewagę i będą komplikować innym życie...

Bo aktualna propaganda doprowadza do takich skrajności i nikt nie pyta o to co wczoraj i nie zadaje pytań co do przyszłości.

A wszystko zaczyna się od szkoły, która nie uczy krytycznego myślenia...nie ostrzega przed tym co się tu dzieje - nie przygotowuje na to, a urabia nieporadnych życiowo niewolników,

Wpaja propagandę, a później wychodzi wielkie nieporozumienie i oszustwo...

Cała sytuacja indoktrynacji mydli oczy, człowiek poznaje prawdę gdy staje się trupem w drodze do celu jakiegoś układu

Która realizuje nową politykę w drodze według kolejnych przywilejów, rozkazów i projektów...

A każda próba powstania z kolan by żyć swoim życiem kończy się upadkiem - tak powstają duchy!

Duchy na cmenatrzu betonowej dżungli

A przecież projekty dyktatur to jest dmuchany balonik, którego nie powinno się traktować poważnie, ale całe społeczeństwo będzie biec jak stado za tą powagą, jak osioł za marchewką... Stąd tyle niepokojących sytuacji, z których można robić propagandę...

Więc zastanawiam się jak tu żyć...?

Gdy zostaje płynąć obojętnie jak martwy z nurtem rzeki...

Gdy wszystko działa lecz tak jak chcą korporacje, gdzie wszystko jest pod nieczułą kontrolą dyktatur, a nie wsłuchując się w ludzi czy sytuacje rodzinne, by przygotować do pewnego standardu

Standardu gdzie wchodzi się na głowę i nikogo już nic nie obchodzi....

W sytuacjach kolejnych komplikacji, absurdów i nieporozumień dot. Polityki realizowania projektów po trupach.

Ja już jestem skontuzjowany tak że w ogóle nie przewidziałem - byłem nastawiony na inne życie

Nikt mi nie powiedział że tu działa taka dyktatura

Dowiedziałem się po fakcie jak mnie już "zabili", żelazna ręka przycisnęła mnie do ściany i to w sytuacji w której nie wiedziałem jak się zachować bo miałem zbyt wiele pytań i wątpliwości

Zniknąłem ze świata wielu ludzi..

I jestem duchem świadomości lewitującym po ich cmentarzach gdzie prawem była nieodpowiedzialność

Więc jak tu żyć?

1. Żyć Zen - zachować spokój, obserwować, robić jedną rzecz na raz oddając się całkowicie, cieszyć się bezcelowością, być cierpliwym w nudzeniu się. - monotonia dobrych decyzji rozwija energie i kreatywność

2. Być jak martwy za życia - nie walczyć z nurtem propagandy, a unosić się na niej, gdzie duch powinien pokierować i znaleźć najlepsze rozwiązania jednocześnie nie sprzeciwiając się dyktaturze.

3. Nastawienie jest kluczem i zmienia wszystko, dlatego należy zawsze zachować optymizm, bo sprzyja to sile ducha

4. Wierzyć, że się uda, żyć z wiarą w pewne cele bez oczekiwań, ale z wiarą stawiać kroki, że kiedyś może zdarzy się to do czego dążymy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)