Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 13 maja 2019

Psychodeliczna przygoda

Psychodeliczna przygoda

Widzę piękno przyrody, różnych geometrii wzory
To są rajskie ogrody, kształtów idealne kolory
Doskonałość ich powala, czy to sen czy to jawa?
Ludzie wymiarowo ślepi, wszędzie idei zabawa
Czy to sen czy to jawa? Dźwięki takie wyraziste
W uszach mienią się jak kształty, wszystko doskonałe, czyste...
Obserwuję, zapomniałem że istnieją myślokształty
Nawet nie mam ich przebłysków - czy to jawa czy to żarty
Boli mnie, chyba umiera ciało, jakoś mnie to nie przejmuje
Zachwycam się wciąż śmiało, idealność fascynuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)