Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 1 maja 2019

Plemię Jedności

Plemię Jedności

Mistrzu, mistrzu systemowy
Stwórz mi przestrzeń wzorowy
Byś mógł w przyziemności operować
A ja w przestrzeni energie nadzorować
By wszyscy byli pełni miłości
Więc radośni w życzliwości
Bo Ty jesteś szeryf pilnujący
W każdy element się wdrapujący
Co jak dzikus wydrapuje swoje
Uważny jak w westernach kowboje
Twoja przestrzeń systemowa
To Arkadia jest wzorowa
W niej pszczoły wciąż pracują
Obowiązek bacznie wykonują
Bo Ty świadomie to tworzysz
Więc złośliwości w tym nie mnożysz
Zwykli ludzie się przejmują
Nawet tego nie pojmują
Bo nie mają świadomości
By w ogóle widzieć swe skłonności
Uważają się niepodważalnymi
A są kretynami szkodzącymi
I zostawiają burdel energetyczny
A ich życie to obłęd chaotyczny...
Żyjąc w strachu, problemami
A później alkohol piją litrami
By się bawić, by ulżyć nastrojami
Bo nie wiedzą że są mentalnymi ślepcami
Na wszystko patrzą materialnie
Są ślepi, przyziemni, umysłowi totalnie!
A Ty jesteś tu by przestrzeń tworzyć
By co dobre mogło się w niej mnożyć
Bo odróżniasz co dobre jest od złego
Czyli jesteś świadomy pomimo umysłu, ego...
Ja przyszedłem tu by dać wiele cudownego
Odwołując się do świętości życia doskonałego
Bo we mnie jest drzewo życia wspaniałości
Na nim owoce są bezwarunkowych wartości
Są to miłość, szczerość - one użyźnią glebę przestrzeni
Oczyszczą Wszechświat - wszyscy będą uskrzydleni
Tak że szeryfowie będą w jedności z aniołami
A to plemię będzie kwitnąć ponad podziałami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)