Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 4 grudnia 2018

Wioska oceanu jedności - najważniejsze że jesteś

Jedności ocean ponad wszystko - wioska oceanu - najważniejsze że jesteś....

Gdy świat dla mnie mechaniczny
Jestem jak wybuch wulkaniczny
Wznosząc w stan klaustrofobiczny
W którym jestem błyskawiczny
Jestem rozszerzony i skupiony
Koncentracją mocny, wyzwolony
Wędrując poza schematami
Dżungla życia to raj ponad podziałami
Razem tworzymy wioskę jedności
Gdzie każdy potężny w swej umiejętności
Piorunując ponad wszelkie możliwości
Moc ta nie ma żadnej litości w bezwzględności
Płynie jak radioaktywna rzeka rozpływając oceanem
Będąc jednym z oceanem, który jest jedności stanem
Najważniejsze że jesteś ze mną jednością - świadomością
By żyć dostatnio jedną miłością - życia świętością

Świętość Życia w Wioska Oceanu Jedności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)