Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 11 marca 2018

Nowe światło 5

Mogę wszystko jestem tu póki Bóg uważnie czuwa
Wszystko łatwe jest, choć zło nas tu przykuwa
By każdy pamiętał, że ma krzyż do noszenia
Ja zapomnieć chcę i tak chcę bez wzruszenia
Chcę zapomnieć, zgubić drogę, i cieszyć się wolnością
Bo jestem nią, śpiewam to z przekonaniem i radością
Energicznie każde słowo ze mnie się wybija
Bodziec ten fundamenty rozbija, a zło w zarodku zabija
Niewinnie zaglądam pod sztuczne maski zaufania
Widzę lęk pod nimi zmieszany ze smutkiem rozczarowania
I spięte, nerwowe uśmiechy ukrywające cwaniackie intencje
By trzymać ludzi w obowiązku by respektowali konwencje
A ta ustawiona, gdzie tej sztuczności autorytety
Każdy na swym szczeblu żeruje na strachu niestety
Bo ludzie są naiwni i otumanieni różnymi czynnikami
Zapomnieli co to łatwo żyć jak dziecko ponad podziałami
Z naturalnymi zachowaniami, gdzie nie ma nic trudnego
Bo świętość świata boskiego sprowadza się do tego
Że doskonałość działa łatwo, współpracuje bezbłędnie
Trzeba więcej pewności siebie i nie spinać się daremnie
Z łatwością, lekkością, uśmiechem jako z pewnością siebie
I poszukiwać tak bez końca lekko jak po niebie
Bo gdy znajdziesz to tak jakby Cię zaszufladkować
Jakbyś nie żył już - w schemat obowiązku pochować
A autorytety schematów sztucznych zadowolone
Pieniądz sztuczny motywuje te zachowania ustalone...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)