Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 11 marca 2018

Nowe światło 1

Mogę wszystko jestem tu póki Bóg uważnie czuwa
Wszystko łatwe jest, choć zło nas tu przykuwa
By każdy pamiętał, że ma krzyż to noszenia
Ja zapomnieć chce, kiedy chcę bez wzruszenia
Chcę zapomnieć, zgubić drogę, i cieszyć się wolnością
Bo jestem nią, śpiewam to z przekonaniem i radością
Energicznie każde słowo ze mnie się wybija
Bodziec ten fundamenty rozbija, a zło w zarodku zabija
Niewinnie zaglądam pod sztuczne maski zaufania
Widzę lęk pod nimi zmieszany ze smutkiem rozczarowania
I spięte, nerwowe uśmiechy ukrywające cwaniackie intencje
By trzymać ludzi w obowiązku by respektować konwencje
A ta ustawiona, gdzie tej sztuczności autorytety
Każdy na swym szczeblu żeruje na strachu niestety
Bo ludzie są naiwni i otumanieni różnymi czynnikami
Zapomnieli co to łatwo żyć jak dziecko ponad podziałami
Z naturalnymi zachowaniami, gdzie nie ma nic trudnego
Bo świętość świata boskiego sprowadza się do tego
Że doskonałość działa łatwo, współpracuje bezbłędnie
Trzeba więcej pewności siebie i nie spinać się daremnie
Z łatwością, lekkością, uśmiechem jako z pewnością siebie
I poszukiwać tak bez końca lekko jak po niebie
Bo gdy znajdziesz to tak jakby Cię zaszufladkować
Jakbyś nie żył już - w schemat obowiązku pochować
A autorytety schematów sztucznych zadowolone
Pieniądz sztuczny motywuje te zachowania ustalone...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)