Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 11 marca 2018

Nowe światło 3

Zapraszam do symulatora, dystans nastawiony
Głód, ochota? To nie ja, a życia strony
Ja nie jestem życiem, tylko nim kieruję
Nie czuję nic, a uczucia wszystkie obserwuję
Się nimi nie przejmuję, to nie są wyznaczniki
Jestem, a to odbiega od wszelkiej paniki
Tylko śnię, a czemu mam się tym przejmować?
Nastawiam się pokorą, by ten dar uszanować
A słabościom nie ulegać zbeszczeszczając otoczenie
Działam z intencją, którą inicjuję i hamuję każde pragnienie
One donikąd prowadzą, są zmorą dla sukcesu
Czymś innym się kieruję w tej wieczności bezkresu
Działam wedle celów dla doświadczenia progresu
To jest moje pole zawodowe - świątynia biznesu
Co się dzieje obserwuję uwagą z głębi świadomości
To ocean, który zna życia przekleństwa i wspaniałości
Nie jestem ślepy na to, a biorę bacznie pod uwagę
I działając wiem już jak zachować pokorę i rozwagę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)