Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 21 marca 2018

Małpy w zoo powinności na fundamencie boskości

Jesteśmy takimi małpami w zoo, ktore wyłożone jest schematami...

Albo tak: świat przyrody to taka boska przestrzeń nierozłącznie procesująca z Wszechświatem. Ta boska przestrzeń jawi się dzisiaj dla ludzi jako takie zoo, w którym są rożne zabawki jak dla zwierząt np. Telewizja, żywność do do dupy.  I to zoo wyłożone jest schematami, które tworzą i strzeżą ich autorytety tej powinności. Ja patrzę na tę powinność, na te schematy obiektywnie, nie umiem myślec w ich kategoriach...
Patrzę obok, nie jestem w świecie, jestem obok świata jakby obserwatorem świata w którym ludzie subiektywnie żyją... Ja żyję we wszechświecie i patrzę na to obiektywnie i jako mam poczucie kosmicznie widzę pewne sprzeczności między wszechswiatem a tym światem, tym zaściankiem we wszechświecie który widzę jako jakąś sprzeczną z wszelkimi prawami życia we wszechświecie anomalię... Głupotę, oszustwo, niepotrzebny narzucony powinnością trud....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)