Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 23 listopada 2022

Wszystko na Nic

 Wszystko na nic


Mogłem zajść daleko

Być mistrzem świata

Dla mnie to jest proste

Ale nie dało rady

Gdy życie jest smutne

Narcystyczna matka

Świat obłudników

Polityka ludobójstwa

Fałszywi koledzy

Na każdym kroku

Wytresowani oszuści

Co mam poradzić?

Gdy nieporozumienie

Trwa zbyt długo

Tak mi przykro...

Że tak wyszło...

Jestem przeklęty

Poezja nie ratuje

A jest jak tlen

Gdy wszystko na nic...

Zdrowie nie pozwala

Zacząć normalnie...

Już nie ma drugiej szansy

Wszystko na nic...


Minęło mnie coś fajnego

Dużo fajnych sytuacji

Straciłem dużo znajomości

Straciłem zbyt wiele szans

Miałem wybór

Mogło być inaczej

Toksyczne środowisko

Motywuje pewne decyzje

Co popsuło mi życie

Gaslighting

Kontrola

Przedmiotowe traktowanie

Narcystyczne demony

Upadłe Anioły

Zabijały indywidualizm

Który miał być wolnością...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)