Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 24 listopada 2022

Ciężko Mi

Ciężko mi...


Ciężko mi powiedzieć

 "Kocham Cię"

Będąc Istotą Najwyższą

Bo ludzie widzą w tym

Nienawiść

Strach

Ból

Manipulacje

Oszustwo


Ciężko mi przytulić Cię

Gdy tylu gwałcicieli

Gdy to jest wariactwo

Gdy to jest podejrzane


Ciężko mi dotknąć Cię

Złapać za rękę

Pocałować

Gdy to jest zboczone

Gdy miłość nie istnieje

Bo tak pokazują media

Bo tak uczą autorytety


Wojny to biznes

Przemoc się sprzedaje

Łamanie praw działa

Kolonializm i niewolnictwo

To biznes dla autorytetów

Oszukają, zbeszczeszczą

Byle ustawić ludzkość

W schemat


Zarabia się na przemocy

Powolnym gwałceniu 

By urobić kolejną statystykę

By dokonać zemsty na Bogu

By panował Lucyfer

A miłość zapomniana

Czekała w wysokiej wieży

I wzdychała do nieba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)