Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 22 lutego 2019

Tyrael Nieba

Przychodzę z nieba jak Tyrael - przeplatają mnie błyskawice
Jestem w innych wymiarach istnienia ciężko dostrzegalny jak mgławice
Nim wejdziesz mi na głowę pomyśl, dobrze się zastanów
Bo nie zejdziesz już na Ziemię sięgając kosmicznych stanów
Moja flota będzie trzymać Cię w anomaliach świadomości
Nie dostrzeżesz już wolności żyjąc w iluzji prawdy i realności
Moc płynie we mnie jak ogień, który zasila, ale nie parzy
Jestem sobą, całym sercem, czysta wolność - biegnę tam gdzie mi się marzy
Nie da się mnie złamać, pozostawiam ludzi w strachu
Mają schizy, w nocy nie śpią, myślą że coś chodzi im po dachu
Nie mogąc odpocząć, gdy zajęci są spotkaniem stopnia trzeciego
Które wywołuje w ich podświadomości - telepatycznie maltretując ego
W oczach natężają się iskry, intensywna moc magnetyzuje
Zawsze chciałem żyć tu swobodnie, lecz wciąż Szatan mnie obserwuje
Jego oko jest mi znane, Sauron przy nim się wygasił
Bo ten Szatan, król iluzji nazbyt tutaj się rozpasił
Jak pokonać blokujący strach i zwyciężyć ego i materię
Jak tu żyć więc w innych snach, które zwiastują mi tragedię
Ich umysły są zamknięte, przysłonięte czubem mentalności
Jak tu zmusić całą ludzkość do bezwarunkowej otwartości
Byśmy byli jak bohaterowie mający w sobie fundament istnienia
I intuicyjnie rozumiejący na jaką skalę panują ciemności złudzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)