Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 6 lutego 2019

Nirwana samotności lwa miłości samolubnej

Nirwana samotności

Kiedy ciało jest jak było, a istota się rozpływa w ciele i w końcu staje się jednym jako całym wszechświatem , gdzie wszechświat jest mózgiem czlowieka - wręcz ciałem człowieka,, a umysł jest przyczyną działania - wszystko jest umysłem.

I wpatrzony jestem w przestrzeń jak w ścianę, bo ludzie to ignoranci i egoiści nie mający intencji się interesować, by umiejętnie z kimś żyć i współpracować a jedynie by wzajemnie bezmyślnie się kontrolować

Jestem jak lew, nie boję się opinii innych, robię co chce, robię jak uważam.

Kiedyś to się żyło bez zmartwień naturalnie a teraz jak jest Pogoń za sztucznością to życie wielu dosięgnęło i nie jest tak łatwo.

Nie potrafiąc współpracować z dziewczynami. Gdy dziewczyny mnie widzą to szaleją. Nie rozumieją ani słowa ,,tak" ..
ani słowa ,,nie" próbując jak zwykle albo coś ugrać albo coś zasugerować - martwią się o wszystko zadając bezmyślnie pytania jakbym tracił pamięć i nie wiedział kim jestem i co robię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)