Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 29 maja 2018

Wy obraz nia i siła woli

Ci co uważają że jestem dnem, powiedzcie że gorszych ode mnie nie ma
A Ci co uważają że jestem niezwykły, powiedzcie że lepszych ode mnie nie ma
Albowiem co wewnątrz to na zewnątrz - powiedzcie im to co chcą usłyszeć, a będą czuć się lepiej, dostaną to co sobie wyobrazili...

Bądź uważny na 100% i 0% umysłowy...
Uważność to tak zwany god head - trójkąt illuminati
A umysłowość to wąż kusiciel odcinający od uważności...
Od bycia w tu i teraz w wieczności wszechświata i Boga...


Wyobraź to sobie
Uświadom to sobie
I siłą woli urzeczywistnij...
I obserwuj jak się dzieje...

Jak coś ma być to będzie wiecznie...

To co jest to będzie wiecznie
To co łatwo komuś wyszło to będzie wiecznie
To co się stało łatwo to będzie wiecznie... Się zdarzać w takich zestawieniach...

Najważniejsze pierwszy krok by się przełamać
Bo chodź nie widać tego to trzeba przełamać ściane, by zobaczyć za nią nowe życie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)