Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 22 lutego 2017

Płonąca Gwiazda Boga

Jestem Gwiazdą jak Inni
Jestem Nieskończonym Płomieniem
Rozświetlam Wszechświat
Płonę w Wieczności
Spójrzcie! Jestem!
Poczujcie! Jestem!
Grr...aaaa...rrrhhrrghrrgrrraaaa...
Jestem Dwubiegunowy
Na Fundamencie pustki
Przenikającą energią
Zdeterminowaną radością i złością
Jestem Ekstatyczną Gwiazdą
Płonę w Wieczności!
Zamykam Poznanie w Płomieniach
I Płynę rozpromieniony
Jestem ciągłą zmianą
Płynę w Wieczności
Czuję, że... Jestem Gwiazdą
Jestem Nieskończonym Płomieniem 
Rozświetlam Wszechświat
Płonę w Wieczności
Spójrzcie! Jestem!
Poczujcie! Jestem!
Hahahaha....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)