Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 3 lutego 2017

Modlitwa

Chciałem uciekać daleko stąd 
Głosić zmieszanie i to był mój błąd 
Konfederacja miedzyplanetarna 
Knuje ważny plan od dawna
Żeby zrobić tu porządek wielki
Ja czytam to idąc przez alejki
Daleko wgłąb planety gdzie żyjemy
Chciałbym by zniknęły te problemy 
Propagandy ciągła aktywność 
Przeżywam to i czuję niewinność
A jednak w winie dużo osób ginie
Chcąc odkupić to w swym czynie 
Dusza sprzedana i nieodkupiona 
Męczarnia w której ciało kona
Ja czuję niewinność i czystość 
Spokojnie patrzę w przejrzystość
Mój umysł samoistnie odkrywa
To co was w otchłań porywa 
Bo macie na oczach klapki
Mentalnie w sektorze tej zagadki
Gdzieś po środku tajemnica 
Ta ciemność przeraża i zachwyca 
Wprawia w zło i wszechogarnia
Iluzja oraz wątpliwości spalarnia
Nie zabierajcie mi sceptyzmu!
Wątpliwości to elementy umysłu
Rozjaśnić trzeba je wartością
Prawda ją zawiera z właściwością 
Skoro wejść się nie da by zbadać 
Chciałbym poczuć i pytania zadać
Obecności grozy i wyjątkowości 
I przebaczyć bo akt wzniosłości
W której zemsta by się pojawiła
By mnie mocą ciemną zniszczyła 
Przebaczmy i niech zło to odfrunie
Każda norma i prawo - to runie
A wtedy każdy człowiek zrozumie
W jakiej był pomyłce i zadumie 
Spokornieje przyjmując wartości
Ciało Święte - pełen wdzięczności
Przy prawdy ołtarzu rozbłyśnie
Objawi się i między nami zawiśnie 
Jego życie znów zdrowe i właściwe
Wszystko stanie się piękne uczciwe
Nie lewe, nie prawe a sprawiedliwe
Tak dopomóż ku temu co możliwe
Amen






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)