Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 22 lutego 2017

Podróż w Wieczności

Kocham, jestem esencją życia, Bogiem w anielskim ciele
Mam piękne serce, czuję jak bije, czuję każde drganie na czele
Płynie energia przez dziurki nosa z tlenem zmieszana 
Rozkoszuję się, każdy zmysł unosi, a podróż jest nieznana
Zamykam oczy, otwieram, zaciskam mięśnie, puszczam je
Czuję się mocny, a radość wyrazista przenika i promienieje
Jestem nią wyrazisty, zamykam się choć płynę mimowolnie
W tym śnie jestem rybą w oceanie, a ta śni o mnie
A Jestem tu, gdzieś we wszechświata dalekich rejonach
To moja przestrzeń, którą czuję dotykiem w swoich dłoniach
Rosnę do gigantycznych rozmiarów lub wszystko kurczy się wokół
I czuję mocno, dociera to do czoła, więc widzę jak Sokół
Śnię o nim lub on o mnie, że do światła odczucia poleciały
I jestem słońcem i widzę światłem widoki jak rozjaśniały
Promieniuję umysłem, znajdziesz tam wieczność jak płynie po falach
Energia życia tchniona radością faluje po nieznanych obszarach
W określonym ograniczeniu w bezgranicznej wieczności
Radość, złość to napędza spiralę ekstazy wiecznej miłości
Czuję nieograniczenie jak rośnie we mnie czysto i niepohamowanie 
Przez śmiech ożywa sen i przenika w przestrzeni promieniowanie
I każda inna fala - docierają do mnie i dają wrażenie wieczności
Czuję radość, czuję złość, a to ekstazą bezgranicznej miłości
Zamykam oczy, jestem we wszechświecie, lecę w nieznane
Otwieram je, a tu wieczność - kształty, promienie i ciała zaspane




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)