Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 13 listopada 2015

Tani produkt

Mam wrażenie że jestem nikim tanim produktem społeczeństwa
Te myśli które mnie wciąż dręczą doprowadzają do szaleństwa 
Nie potrafię nic zmienić, chciałbym zacząć od siebie 
Tyle razy próbowałem i pikowałem w dół pozostając na glebie 
Nie jak pełen witalności człowiek tylko jak ledwo żywy prawie trup 
I patrzę się tępymi oczami na świat wbity w ziemie jak słup 
Nie potrafię żyć normalnie tylko przeżywam obok sytuacje skrajnie 
Przytłacza mnie wszystko co sprawniejsze i czuję się marnie 
Nie wykrzeszę z siebie większego płomienia - a tylko taki by przeżyć
Choć widać po mnie że jestem smutny że wolałbym już nie żyć 
Ale jest pewna zasada nie poddawać się nigdy być bohaterem 
Płynąć przez sztorm i wielkie fale siedząc stoicko za sterem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)