Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 13 listopada 2015

Początek miłości

Podobało mi się jak przed knajpą staliśmy
I Cię przytuliłem do swego serca i rozmawialiśmy 
Byłaś gorąca jak wulkan, który kipiał uczuciami 
Przepływała w nim lawa , z serduszków kształtami 
I malowała we wnętrzach tęczę z różnymi odcieniami
Które jasnością przebijały żyły swymi barwami 
Wszystkie z gwiazd świecą ale jedna jest wyjątkowa
Niczym gwiazda polarna, aż reszta z nich się chowa
Gdy Cię poznałem to odmieniłaś moje życie 
Oczekuj moja Luba na moje przybycie 
Będę szedł za głosem serca wprost przed siebie 
Wiem już dla kogo mam żyć, tylko dla Ciebie 
To tam gdzie największe ciepło bije dla mnie 
Wtedy wiem gdzie jesteś, czuję się normalnie 
Paulinko tak bardzo bym chciał Cię dotknąć i za rączkę złapać
I musnąć Cię w usta, Twe oczy zdziwione co w ruchu wyłapać
Nagle utkwiłyby na mnie, na moich oczach zamkniętych
I czułabyś wzdłuż Twych pleców od mych rąk przejętych
Miły dotyk, który by pobudził ciało Twoich pragnień ukrytych w sobie
Bo jesteś wyjątkowym aniołkiem, bijesz blaskiem w każdej dobie 
A w nocy jesteś jak ogień, nadziei moich pochodnia
Zaprzeczyć temu że jesteś cudowna to czysta zbrodnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)