Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 13 listopada 2015

Kwiat płomieni


Byłaś jak marzenie - kwiat płomieni 
Wyrwałem z ziemi korzenie w dni jesieni 
By zimę przetrzymał tańcząc żywiołowo
Nie sobie kimał, był żywy jak słowo
Które Ci wyszeptałem żebyś rozkwitała
I swym ciałem płaty ognia trzymała
Jesteś jak słońce w ciemnym ogrodzie
Promienie rosnące na ziemi i w wodzie 
Chodzi o kałuże która Cię odbija 
I Zmętniałe róże bo zima zabija 
Ale Ty powodujesz że kwiaty powstają 
Zgarbione kolorujesz i Proste się stają
Uśmiechają do Ciebie, Twego blasku
Czują się jak w niebie a nie w potrzasku 
Dlatego Cię zabrałem, bo jesteś delikatna 
I w sercu Cię schowałem i stałaś się szkarłatna 
Rozpalasz mą duszę, bez Ciebie zgaśnięty
I serce swe kruszę, jako człowiek przeklęty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)