Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 13 listopada 2015

Nowonarodzony przez miłość

Gdy tylko pomyślę o Tobie od razu zaczynam inaczej oddychać
Serce szybciej bije, robi mi się cieplej i tylko wzdychać i wzdychać 
Wiem że masz to na uwadze że wszystko się za szybko dzieje
Ale nie mogę się powstrzymać, na myśl o Tobie we mnie szaleje 
Serce i myśli, a wnętrze staje się radością kwitnące dla świata 
Jakbym się narodził i umiał tylko powiedzieć jak dziecko: mama i tata
To ja nowonarodzony mówię: Ty i tylko Ty, bo jesteś wyjątkowa
Od razu się zakochałem, do Ciebie podnosi się moja głowa 
Bo jesteś najpiękniejsza, a gdy Twoja twarz się rozpromieni
Przebija się przez ciemności mej duszy i moje wnętrze się mieni
Twoje oczy jak gwiazdy dają światło i powodują że się rumieni
Wszystko co powstało dzięki Nim jak na Ziemi - plącza zieleni
To u mnie uczucie, mroźna planeta przy Tobie w życie rozkwita
Stopniał lód, zamienił się w pot od gorączki miłości i Ciebie wita
Jestem najszczęśliwszym człowiekiem od kiedy Cię poznałem
I wiem że się tylko nie zauroczyłem, a też od razu zakochałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)