Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Cień

Choć się pytasz jaki mają sens jeszcze moje wiersze
Wiedz, że mam zamiar wpłynąć na horyzonty szersze
Jak atrament się rozpuszczę w Twojej głowie
Schowasz się w czerń, zamkniesz się w sobie
Tak jak ja, który czuje więcej niż jest w stanie mówić
Że jeszcze swój świat naprawię próbuję się łudzić
Przekleństwo i dodatkowe straty, które się wiją
W tej czerni wewnątrz mnie skrupulatnie gniją
Wszystkie zdarzenia, które los mi zesłał, bym wiedział
Czuł ten ból, który nieraz we mnie nie usiedział
Jakim jestem złym człowiekiem, zepsułem marzenia
Nie wiem gdzie mam iść, siedząc w pułapie cienia
Pod maską  kryje się szaleństwo i nad strachem dreszcz
Jedyne kto do mnie dziś dzwoni to o parapet deszcz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)