Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 18 sierpnia 2024

Tajemnica Snu

Tajemnica Snu

Siedziałaś w zgodzie i pokoju
Jakbyś mnie skądś znała
Poczułem Ciepło Twojej ręki
Która pobudziła serca bicie
Pojawiłaś się niespodziewanie 
Widziałem Cię ostatni raz
Byłaś tak piękna
Że nie potrafię porównać
Tej boskości w Tobie
Która ukazała to piękno 
Ono było rozkwitem prawdy 
Która wypełniała Cię dobrocią
Poczułem to w zgodzie i pokoju
To było jak gorąca czekolada
Jej smak przepełniał energią 
Widziałem Cię ostatni raz
Taka była cena lekcji
Która jak tajemnica miłości 
Bym zauważył jak jestem porywany
Jak niesie mnie ognisty Lucyfer
Zabiera do krainy zagłady 
Taka była cena lekcji 
Bym odkrył w sobie egoizm 
Zabierający mnie w otchłanie 
Pożądania, elegancji i emocji
Jednak taka była cena lekcji
Bym mógł wyostrzyć Siebie 
Wśród demonów stać się Gwiazdą 
I stworzyć świetlistą przestrzeń 
Którą chroni Magnetyzm Duszy 
I zdarza się Oka Cyklonu jasność 
Jednak nadal mnie wypełnia 
Gorąca czekolada i ciepło Twoich rąk
Zamknięte w wiecznej ekstazie serca
Jedna dusza płynie w naszych żyłach
Poczułem ją w Tobie i nie mogę już spać
Pełen wdzięczności i zgody i pokoju
Przepełniony miłością Tajemnicy
Bo sen był tak prawdziwy i słuszny
Jednak obudziłem się i widzę to ego
Co mnie uniosło i pragnęło 
Obudziłem się na jakimś szczycie
Na szczycie własnej głupoty 
Doprowadziłem się tak swoją decyzją
Bo Nieświadomie zareagowałem 
Gdy zatruła mnie obecność Cienia
Jego Ciemności w podświadomej Czeluści
Który ukradł Słuszną Prawdę
Taka jest cena lekcji 
Bym zrozumiał że Otchłań jest w każdym z Nas
On tam żyje w Każdym z Nas i czeka na moment
By pokazać swą okrutną naturę możliwości człowieka
I wypełnić życie najróżniejszymi demonami
Jednak boi się czystej natury Widzącego Oka
Którego jasna świeżość przebija piętrzącą się ciemność 
I oczyszcza przestrzeń niszcząc konstrukcje niewoli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)