Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 14 maja 2023

Spotkaem Narracje

Spotkaem Narracje

Żona Krishny okazała się ku*wą o imieniu Narracja w tym wcieleniu ziemskiego doświadczenia w Kali Yudze 🤦🤣

Która dosłownie 

Powbijała mi noże i w ogóle i stwierdziła że chłopczyk został zraniony

Pobawiła się, pokorzystała z mojej pracy i poszła w logicfakdeep

Ona skacze po chłopakach, nie wiem po co przyjechała

Szuka frajerów?

Wokół Bogów Wszechświata zawsze zbierają się demony. Demony to istoty pracujące z ego oszukujące siebie i innych psychotechnikami i manipulacjami.

Testują Życie by nim się bawić w podły sposób.

Szukają słabych ludzi, wśród naiwnych znajdują ofiary. Ostrożność wynika z inteligentnych decyzji odkrycia rozumu i odrzucenia zmysłów dla Czystości Duszy.

Faktycznie wszystko jest takie nędzne dosłownie i ta żałosność w każdym człowieku. Bo Żeby być naprawdę szlachetnym to trzeba być bardzo pokornym i bardzo się uniżyć faktycznie jeżeli w zgodzie jest prawda i szanować tą prawdę. Kto przekracza pewne standardy tolerancji to też zaraz spotyka karma spowodowana tym że w pewnym sensie wywaliłem z domu tak delikatnie ujmując tą Panią Narracje i tak delikatnie się stało że wyprosiłem choć ma kolejny pociąg dopiero za dwie godziny ta nasza "Narracja"

W innych planach rzeczywistości to wszystko wyglądałoby inaczej ale że też mam za sobą doświadczenia straszne to i sytuacja wygląda bywa nieprzerobiona

Demony się o Ciebie martwią. W sumie jesteś dorosła. Nie wiem o co chodzi.

Mnie to nie obchodzi 

Powinienem z demonami też zerwać kontakt. Droga Narracjo...

Na pewno to się zdarzy

Jedyne co mi zostaje przypomnieć co powiedziałem: nie ruszaj tego alkoholu bo nasza relacja się skończy

Twój wybór Droga Narracjo

Moja decyzja

Fajna Dusza przegapiła fajną Dusze - ale to stwierdzenie jest zbyt toksyczne gdy między wierszami znajdują się kłamstwa i oszustwa 

Trochę mnie oszołomiło to wszystko. Odprowadziłbym Cię i poszlibyśmy na jakieś jedzenie gdyby to wszystko wyszło inaczej. Bo źle postąpiłem to fakt ale ja nie mam szacunku do bawienia się mną. Z jednej strony robisz sobie ze mnie frajera, z drugiej zostawię resztę dla siebie. 

Współczuję...

Kochana "Narracjo" ❤ wszystkiego dobrego Ci życzę na drodze przemian, byś poznała tego dobrego człowieka, poznała swoją duszą i sercem i rozumem.

Raj na Ziemi to dobrzy ludzie, otwórz oczy....

Mogłaś nie przychodzić skoro widziałaś w sobie skazę ale musiałaś przyjść bo kierując się sercem zawsze znajdziesz się chcąc nie chcąc w ramionach Krishny. 

Rozchorowałaś się przez to, choć Czysta Dusza czuwała nad Twym piekłem, byś mogła jeszcze dojść do refleksji, ale mając zatrutą dusze nie potrafiłaś już jej odczytać ze zrozumieniem...

Przyznam szczerze to była jedyna dziewczyna która mi się podobała w życiu w sensie takim duchowym potencjału ale jej dusza nie była czysta i ona była jakaś egoistyczna chociaż jej duchowość była naprawdę dla mnie piękna Jako dziewczyna była fajna ale wyrzuciłem jak szmatę bo mnie okłamywała i ja nie lubię kłamstwa i bawienia się ze mną w ten sposób. Szczerość jest najważniejsza taka która kocha jest czysta duchowo i dlatego widzi i rozumie.

Ja byłem w stu procentach w porządku a tak ją wychowali po prostu rodzice ponieważ że ona jest bogatej rodziny to patrzyła na wszystko z góry myślała że może rządzić i oszukiwać mnie i się mną bawić a ja nie mam takiej mentalności by traktować ludzi jak frajerów a ona taką widocznie odziedziczyła po rodzicach i co o tym powiesz...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)