Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 14 grudnia 2019

Życie takie jakie widać w potencjale

Życie takie jakie widać w potencjale

Życie dla mnie to ciągłe wzlatywanie, by się delektować wrażeniami
Poznawanie nowych przygód, poznawanie z dziewczynami
By spełniać marzenia, by dawać sens obecności duszy istnienia
Gdy sensu nie ma, bo rozczarowanie nie jest sensem, a upadkiem znaczenia...
Nie widzę sensu zakładać rodziny, gdy wolę żyć
Przez zaspokajanie pragnień tracę chęć by lepszym być
A chcę coś więcej co naturalnie może funkcjonować
Bo mam to w sobie, więc nie będę o to negocjować
Mogę wszystko, to jest moja droga - gdzie do Boga mi blisko
Dlaczego mam nie słuchać serca i pozwalać, by upadać nisko
Gdy mogę samodyscypliną wzlecieć i być ponad to igrzysko wiecznie
Życie to ciągła wędrówka, tajemnica bez dróg by żyć koniecznie
Ważne jest, by nie przestawać i biec dopóki życie pozwala
Gdy system to życie ogranicza, oszukuje, zniewala
Dlatego szukam w tym swego interesu, by się hartować
Nie chcę mieć biznesu, ale nie chcę też życia marnować
Jeszcze przede mną początek, ja widzę że wszystko się pozmienia
Gdy lepszy potencjał produkuje nasza Matka Ziemia
Trzeba wychodzić z systemu i okazywać miłosierdzie
Dopóki życie jest po naszej stronie, Bóg ma to na względzie
Przyszedłem na świat z misją, ale chyba coś się nie udało
Albo dopiero się uda, a lekcje przerabiałem śmiało
Nie wiem co dalej, czuję często, że nie podołam
Ale nie poddaje się, wytrwale idę i tyle lat do Boga wołam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)