Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 19 lutego 2018

Wielkość wynikająca z obecności Swiatła

Rozciągam się jak Venom zawsze przed treningiem
Przy mnie się zacinają jak z za wysokim pingiem
Robię wrażenie, że aż zatyka, lag za lagiem się o siebie potyka
Kretynów fabryka wciąż działa - to systemu polityka
Rozluźniam się, a wraz ze mną energia się rozprzestrzenia
Ludziom wypala oczy od rażenia, na mnie to nie robi wrażenia
Wiem co chcę, więc nie wzrusza mnie innych wołanie
Wolę się wznosić w doskonałości ponad te po-tępionych otchłanie
Gdzie każdy ma swoje pragnienia, one donikąd prowadzą
Ludzie są tępi, bo bez żadnej refleksji swe życie oddadzą
A przemyślenia naostrzają świadomości wewnętrzną bibliotekę
W niej mam ukrytą na życie duchową aptekę
Patrzę przez pryzmat tej inteligencji informacji poruszając zmysłami
Ja pilot tej biologicznej maszyny, dziki czujnością ponad podziałami
Wychodzę ponad przyziemne sprawy, dostrzegam iluzję
Postrzegam adekwatnie przez to właściwą konkluzję
Że życie to życie jako niezależne bycie w duchowym śnieniu
A świat to wynik postępu materialny zbyteczny narodzeniu
Bo egzystencja funkcjonuje swoimi rytmami i procesami
W harmonii z innymi tworząc systemy zwane ekosystemami
Jako na prawach wszechświata planetarnymi prawami
Więc życie niezależne od tego postępu, które tworzy działaniami
Nie przydaje się do bycia, bo te samo w sobie doskonałe
A każdy postęp to dla doskonałości drobnostki zbyteczne - małe...

Dzika Czujność jak w plemieniach Zulu
Mów mi królu, wywołuję poczucie bólu
Spada deszcz krwi jak z rzeźni po wybuchu granata
Przychodzę jak cień, cicho jak śmierć z rąk kata
W oczach gwiazd miliardy świecą wiecznie
Tańcem wywołuje moce, jak szaman ruszam się walecznie
Szybko wirując na tle innych planet, że uderza światła ekstatyczność
Oślepia zło, rozjaśnia mroki, zabiera w wieczną mistyczność
Latam po nieba horyzontach, czujność nie zna granic jak kosmosu nieskończoność
Jestem wszechświatem, oddycham nim, pulsuję nim obserwując tę złożoność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)