Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 5 lutego 2018

Bądź czujna...

I jeżeli chcesz być czujna w następnych chwilach, w kolejnych następujących zmianach nie możesz przywiązywać się do poprzednich, musisz o nich zapomnieć jako te które minęły

Nie przywiązuj się, zdystansuj....
Ja poszedłem i mnie nie ma, zapomnij o mnie, tak jak ja o Tobie by się nie ,,przywiązywać" 
: )
Teraz jest nowe
Teraz zawsze jest nowe i nieoczekiwane , bądź czujna by dostrzegać zmiany i być gotowa

Na to co gorsze i lepsze, bądź czujna by nie przegapić życia, by nie przegapić nowego teraz

Czujność to bycie jednym z Wszechświatem, to bycie wszechświatem...

To pewność siebie
Czujność to doskonałość
Czujność to opanowanie

Znika strach i niepewność, nastaje czujność i gotowość w stanie pewności
Bądź czujna, gotowa na nowe teraz, nowe nieoczekiwane

W pracy się nie spiesz, nic na siłę, masz czas. Ważne by widzieli że pracujesz, że jesteś w ruchu...

I bądź cierpliwa, opanowana i miej wyjebane jako z dystansem

Tako w pracy będziesz kimś, tylko zachowaj czujność , utrzymuj czujność

Bądź czujna i nie olewaj
Po prostu rób, nie spiesz się a niech widzą że robisz

Umysł to wróg
Bądź czujna
Nie myśl
Szukaj umysłu aż zniknie, szukaj tak głęboko aż wzniesiesz się na wyżyny czujności, szukaj tak długo aż o nim zapomnisz

Bądź czujna bo wróci...
I szukaj go znowu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)