Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 5 października 2015

Bądź moją miłością

Bądź moją miłością, moim kwiatuszkiem kolorowym
Chcę dotykać Twój blask mieniący się kształtem diamentowym 
Jesteś moją tęsknotą i bólem oczekującym na wybawienie 
Moje serce bije dla Ciebie, jesteś jak chodzące marzenie
A kiedy Cię już widzę to mija utrapienie sponiewierające 
Wszystkie chwile przy Twym sercu są jak melodie kojące 
Chcę być z Tobą bez względu na wszystko co się stanie
Pragnę szeptać Ci do ucha: moja najpiękniejsza, moje kochanie
Wybacz mą nieśmiałość, ale ciężko objąć w słowa 
Jaka jesteś wartościowa, nie mieści tego moja głowa 
Powstrzymaj moje serce, bo się rozpędziło szalone
Dotykam samotności znów, jest to piekło wcielone
Teraz całymi dniami będę rozpamiętywał chwile minione 
Bo tak mi było cudownie jak moje serce było w Ciebie wtulone 
Wzdycham… wzdycham… do Ciebie moja miła piękności
Chyba zbyt poniosło mnie to uczucie miłości…
Ale chciałbym jeszcze mocniej poczuć to uniesienie !
Narkotyzować się Tobą mam ciche pragnienie 
Chcę Cię tulić w każdej chwili w której jest to możliwe 
Nie chcę być nachalny ale ahh te Twoje oczy życzliwe… 
I uśmiech i włosy i nos i wszystko i w ogóle 
Mam ochotę po ciele muskać ustami Cię czule 
Choć to może jeszcze nie ta pora, jeszcze się zastanawiasz 
Może mnie jeszcze nie poznałaś i może się czegoś obawiasz
Jesteś Tylko Ty i poza Tobą nie widzę dziś nikogo 
Chcę być wierny, by trwało to wiecznie, by było błogo 
Daj mi szansę, a wiedz że jej nie zmarnuję 
Jak tylko będę umiał postaram się - obiecuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)