Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 6 listopada 2019

Jestem żyję

Jestem
Żyję

Tyle spraw się ciągnie że szkoda o tym gadać
Każdy swoje ma, szkoda o tym się spowiadać
Bo życie płynie, ile jeszcze trwać to będzie
Każdy ma, niech płynie, nie zamyka się w obłędzie
Życie leci dalej, każdy ze swoim przesłaniem
Kumulując historię - że państwo jest dla ludzi draniem
Który nie chce słuchać, a tworzy stany bezsilności
Ludzie muszą się wziąć w garść - dla życia, dla miłości...
To jest kwestia nastawienia, intencji, wyobraźni
By nie bać się, zaufać sobie - wielkiej jaźni
Która wciąż się generuje, jest energią mocy
Bezgranicznym światłem, by zwyciężyć świat przemocy
Dosyć już mam patologi, która mierzy w innych życie
Mam ochotę być szaleńcem, we mnie Boga jest odbicie
Który czuwa tak jak może, który o wszystkim wie
I kocha jedynie serca odważne, miłosierne i lwie
Które potrafią być szczere - umieć mówić w cztery oczy
Nie bać się stereotypów - niech ta próba nas jednoczy
Mamy życie wciąż przed sobą - trzeba mieć przekonania
Któż jak Bóg pomoże w akcji, któż ma więcej do oddania?
Udowodniać trzeba to co trzeba sobie postanawiać
Wyjść z warunkowości, które każą nam się zastanawiać
Życie nie jest po to, by się zastanawiać, żyć myślami
Trzeba przeżyć życie - otwierając się umysłem i zmysłami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)