Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 14 września 2019

Uważność, odpowiedzialność myślenia ,,konstruktywnego" - logika ludzka i nieludzka

Uważność, odpowiedzialność myślenia ,,konstruktywnego" -  logika ludzka i nieludzka

Ludzie potrafią się drzeć i płacić nie używając myślenia, bo myślenie używa ludzi, a na to myślenie wpływa świat i inne wyobrażenia, a przecież każdy jest odpowiedzialny za to co myśli więc i jakie decyzje przez to zaczyna podejmować. Na świat wpływają Jaszczury i ukryta satanistyczna dyktatura sekt tworzona przez jaszczury doprowadzając do tego co się zdarza - trzymając ludzi w niewoli.

W tym świecie funkcjonują dwie logiki prawna i ludzka. Myśląc na ludzką logikę jest to prawna czyli przeciwieństwo - nieludzka. Czy naprawdę chcesz mnie sądzić według logiki prawnej, gdy ja po ludzku jestem niewinny, bezbronny? Ludzką logikę zauważamy w przyrodzie która jest jak ja niewinnym kwiatem Matki Ziemi.
W tym kontekście logika prawna jest tworzona i respektowana przez jaszczury, a reszta ludzkości jest jej niewolnikami.
Jeżeli uważasz, że potrafisz pomagać ludziom to rób to według ludzkiej logiki, tak samo podejmuj decyzje wobec ludzi według logiki ludzkiej, a prawną logiką kamufluj te czyny symulując iluzje która będzie kamuflować to co się zdarza...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)