Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 8 lipca 2019

Przechodzę w nowe

Przechodzę w nowe po prostu

Ostatni będą pierwszymi, więc wciąż przechodzę w nowe
Wszystko przemija, radość to najwyższe stany wzorowe
Tam gdzie dominuje śmiech tam światło jest sprawności
Nie ma granic w szczęściu, bo nie istnieją stany nerwowości
Spokój wszystko obejmuje, on fundamentem błyskotliwym
Zawsze dobrze się sprawuje, bo jest dobrym, przenikliwym
Świat wciąż mierzy mnie iluzją, choć ja stanem jest kosmicznym
Zależnym od harmonii, która promieni światłem mistycznym
Nie mam żadnej maski, trochę to dezorientuje - tak tę kali dewiacje czuję
Gdy tam patrzę przenikliwie, wszystkie maski obserwuję
Nie wiem co tu jest właściwe, chyba łatwe jest konieczne
Gdzie logika pokieruje omijając te trudniejsze, niebezpieczne
Choć zawsze myślałem, że systematyczność się opłaci
Wartość tego mój interes, którego efektów się nie traci
Nie ma mnie, nie ma problemu, taki paradoks bycia
By robić swoje, bez złudzeń trwać będąc elastycznym dla życia
Po prostu robiąc, po prostu oddychając bez trudności
By łatwość płynęła jak strumień jasności, by było wszystko w zgodności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)