Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 12 marca 2023

Dzieci Jednego Boga

Wielki Brat Architekt
- Dzieci Jednego Boga -

Rządzę dla samego rządzenia
To moja zabawa w Boga
Nie ma w tym spójnej logiki
Nie ma w tym rozsądku
A konsekwencja tak jak uważam
Codziennie zmieniam pomysły
Do nich wymyślam swoją logikę
Nie poukładasz sobie tego w głowie
Bo ja codziennie Ci układam
Byś realizował moje rozkazy
Oszukując że to Twoje projekty
To moja plansza, moja strategia
Ty nie masz tu nic do powiedzenia
Mam wiele ekranów
Na każdym projektuje inny świat
Oko illuminati patrzy
Wyję z radości
Jestem Wielki Brat...
Architekt Wielki Brat
Mam swoich kolonizatorów
Oni projektują tak jak chcę mój świat
Ty Jesteś tylko pionkiem
Telewizja to nowe podwórko
Na którym ustalam zasady
Dowiesz się już!
Nasram Ci do głowy
To moje chore pomysły
Przemyślana manipulacja
Twoja rzeczywistość w telewizji
Tylko nie wy*eb głową w ekran
Zdziwisz się!
Jacy tu są Aktorzy
Moi aktorzy
Moi posłańcy z piekła
Policja przypilnuje
Byś się dostosował
Byś realizował...
Ja jestem tylko konstruktorem
Architektem wszystkiego
Waszych myśli
Waszych zachowań
Hokokaustu
A Wy jak dzieci we mgle...
To ja stawiam warunki
Ja proponuję Wam stawki
Ile Wam zapłacę
Wszystko po cichu ma być
Dyskrecja w realizacji
Mam swoich terrorystów
Oni przypilnują
Przystawią spluwę do głowy
Gdy coś pójdzie nie po myśli
Złamiesz rozkaz
Znikniesz na zawsze
W telewizji zaserwuję kłamstwo
Podwórko się ucieszy
Bo to będzie dobra wiadomość
W zgodzie z moimi ideami
Z moimi manipulacjami
Zawsze będzie taka
Jak rozkażę :)
To co było wczoraj
Już się nie liczy
Trzeba patrzeć przed siebie
Na moje rozkazy
Bo...

Ja jestem Bogiem
To moje podwórko!
Ja jestem Bogiem
To moje podwórko!

Ja jestem Bogiem
To moje podwórko!
Ja jestem Bogiem
To moje podwórko!

Ja jestem Bogiem
To moje podwórko!
Ja jestem Bogiem
To moje podwórko!

Wielki Reset
To Wielki Początek
Gdy Ja Panuję

Wielki Reset
To Wielki Początek
Gdy ja Panuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)