Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 16 sierpnia 2020

Avatar z Kosmosu

Jestem avatarem z kosmosu
Poczuciem zaawansowanego patosu
Którego nie moge wysłowić
A w świecie nie ma odpowiedzi
...a we mnie pustostan o wzorcach doskonałej harmonii, jakbym mial wszystko zmienić...
Jak tę bezwarunkowość ogarnąć
Jestem drogą bez dróg
Niespełnionym poetą...
Niespełnioną miłością...
Mam wrażenie ze wszechświat mi sprzyja, kosmici nadzorują wpływając na przebieg zdarzeń....
I strasznie mnie to nudzi...
Bo wszystko dzieje się samo...
Wszystkie anomalie i nieporozumienia z cudownymi objawieniami ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)