Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 1 stycznia 2020

Współczucie w Szarym Świecie

Życie nie jest po to, by się zastanawiać, żyć myślami. Trzeba przeżyć życie - otwierając się umysłem i zmysłami... By też wewnętrzna radość była siłą psychiczną do codziennych wyzwań 

Współczucie w Szarym Świecie 

Świat potrzebuje kolorów, sztuki
Gdy Europa śmierdzi trupem
Nad jej losem już szybują kruki 
Politycy wciąż węszą za łupem

Europa jest zaszczuciem zmysłów
Gdy ja szukam natury, swobody
Atakują fale chorych pomysłów
Gdy ja tylko chcę spokój, wygody 

Polityka korporacji mnie rozbawiła
Gdy często młodych tak się traktuje
Trzeba pomyśleć, by serc nie dusiła
Dać pracę i powiedzieć: Firma Gratuluje!

Radość i zaufanie tworzą empatię 
Silna jest psychika, gdy uśmiech się trzyma
Nie trzeba wiele by dać swą sympatię
Współczucie pozwala spojrzeć innymi oczyma...

Starsi widzą często tylko ciemne kolory
I w ludziach młodych, co szukają życia
Gdy problemów dużo dodaje im pokory

Bo mają przecież swoją drogę do przebycia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)