Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 13 stycznia 2020

Mityczny Grom

Uderzam jak grom, rażąc błyskawic torpedami
Nie ma na mnie mocnych, jestem ponad podziałami
Unoszę się na wietrze nawiedzony, zawieszony w nicości
Jestem jak Galaktus latający po wieczności
Jak zmutowana pantera szybki - pędzę bezlitośnie
Oczy rozbłyskują ciemność - patrzą jak moc rośnie
W moich żyłach płynie krew genetyki gigantów
Jestem inną świadomością jak cywilizacja Atlantów
Macki wiją się po ciele, pożera ciało leśny duch
Starożytne pieśni i znaczenia odbijają się o słuch
Płynie mityczna żywica, zrzuca ze mnie cały brud
Widzę jedność obserwuje - ból pulsuje przez mój trud
W oczach iskry, moc wyzwala, tego cudu ja Zjawiskiem
Anomalią w ciemnym świecie - unoszę się nad tym mrowiskiem...
Moje ręce jak dwa ostrza - ogień płonie, prowokuje
Wiją się ku niemu węże - on je łapie, się buzuje
Piekło moich myśli, moich oczu, wirowania mojej krwi
Zabija demony, gdy każdy z nich ze mnie drwi....
Wiem jak zaczyna się ten film, ten sam codziennie
Brak szacunku wobec życia zabijając je bezczelnie
Jestem, by dać coś więcej, by móc wgniatać takich w ziemię
Na sztandarach moje imię, niech otacza mnie me plemię
Wśród gwiazd tylko ja - w kosmos szybujący kot
Rozbłyskując na niebie rzucam apokaliptyczny grot
Kiedyś wyjdę z tego piekła z którym jestem sobie - przeznaczeniem
Natura jest mym domem, gdy świat wciąż więzieniem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)