Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 23 stycznia 2015

Moje życie

Moje życie to ciągły pomruk rozpaczy
To izolacja od tego co zewnętrzne
To wewnętrzna pustka trwająca sto lat
Moje życie to nastroje pełne skrajności
Przeciągane przez wszystkie stadia depresji
To nieporozumienie z tym co widzą oczy
Wewnętrzny konflikt ciszy z hałasem
Gdzie spokój chce wygrać i przegrywa
To milczenie jest naturalną harmonią ciała
Wśród ludzi niczym zmieszany z błotem
Bo każda interakcja jest dyskomfortem
Tylko krótkie dialogi w cztery oczy
Ustalające prostą i właściwą granicę
Gdzie ma się podziać moja samotność
Z dala od ludzi, ale nie z własnej woli
A przez inność- introwertyzm- genetycznie
Sen jest wybawieniem w tej tułaczce
A po nim powrót do piekła do rzeczywistości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)