Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 23 lutego 2023

MYŚLENIE - irracjonalizm podświadomości i symbolika

 MYŚLENIE -  irracjonalizm podświadomości i symbolika


Myślenie to ulotność bez żadnej mocy dla mnie

Ludzie mają skłonność reagować na myślenie i niby utożsamiać się z myśleniem

Ja swoje myśli obserwuję z boku bez emocji 

Świadomość wie że są sprawy dobre i pojebane po prostu 

Nie wiem co ma myślenie do tego by było lepiej komuś 

Myślenie jest jak wskazywanie palcem to co rozumiemy

Wiele osób mi pisze zmień myślenie ale nikt nie udowodnił mi jeszcze tego fenomenu jak miałoby to na mnie podziałać

Ze swoimi myślami czuję się autentycznie że nie oszukuje siebie a jestem wobec siebie szczery.

Nie widzi mi się by zmieniać myślenie.

Uważam bardziej że ludzie którzy tak mi piszą po prostu chyba chcą chronić swoje ego albo mają taki poziom tolerancji w umiejętności słuchania czy odbierania faktów :)

Myślenie tak naprawdę to tylko narzędzie a nie stan

Mimo wszystko źle nie jest

A to nie kwestia myślenia

Myślenie to tylko symulacja dla mnie

Kwestia jest by naprawić błędy swoje i doprowadzić do zdrowia

Czytam nieraz takie pseudoduchowe porady o myśleniu 

I wiele osób mi tak pisze że to myślenie szkodzi

A to nie prawda

Myślenie dla mnie nie boli

Boli brak świadomości

Boli gadulstwo pustaków, irracjonalizm i głupota.

Bynajmniej konsekwencje tego.

Myślenie jest tylko małym ulamkiem teraźniejszości

Świadomość może istnieć bez myśli

Świadomość odbiera myślenie ale myślenie to nie jest świadomość

Samo myślenie jest martwe

Zależy też od perspektywy w kwestii wyrażania myśli

Bo wyrażanie myśli można widzieć w kwestii energii i w kwestii przekazu 

Każde słowo to niby inna energia a to też jest ciekawe bo pierwotnie są to symbole bez znaczenia więc jakaś zbiorowa świadomość zasila energie w symbol, jakieś podświadome uwarunkowanie wywołuje reakcje bezwarunkową zasilania energią

Dlatego można rzec że ludzi wszystkiego można nauczyć by podświadomie wiedzieli co robią ale będzie to irracjonalne jako przyjęte w mentalność jako bezwarunkowe by bez udziału większych uniesień świadomości irracjonalnie wiedzieli co robią i to robili...

Gdyby świadomie wiedzieli co robią to rozumieliby to z innych perspektyw jakie faktycznie oferuje praca z świadomością - wystarczy mieć otwarty umysł i wysoki poziom tolerancji oraz szczególną cierpliwość do zauważenia tego

Rozumienie jest żywe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)